بعثت مردم ""(دیگه راهی نمونده)
❌️ترامپ که شب گذشته اعلام کرده بود به تنگه هرمز نیازی ندارد در توییتی جدید اعلام کرد: «با کمی زمان
💢 قبلا هم عرض کردیم
مجددا تکرار کنیم
جریانی که به دشمن امید می دهد
جریان مزدور لیبرال و کودتاچی ست
اگر اتاق عملیات کودتا چیان در داخل جمع شود
بخش زیادی از توطئه و امید دشمن نابود خواهد شد
هر وقت این جریان اعلام حضور می کند. و خودی نشان می دهد آتش دشمن تند تر می شود
کسانی که تصور می کنند برخورد با مزدوران داخلی برای کشور و نظام در شرایط فعلی هزینه ساز است محاسبات شان کاملا غلط است
اقدام کنید تا ببینید تجمعات شبانه ی مردم چند برابر خواهد شد. و دشمن دست بسته تر می شود
◼️جزئیات حمله دشمن به دانشگاه شهید بهشتی
🔹معاون امور بینالملل هلالاحمر: ساختمان مورد اصابت حملات دشمن، متعلق به پژوهشکده لیزر و پلاسمای دانشگاه شهید بهشتی است.
🔹️این ساختمان کاملا علمی و جزو اماکن علمی و پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی است.
🔴🔵 جنگنده ایران برای اولین بار در جنگ به پرواز درآمدهاند تا با نیروی جستجو و نجات آمریکایی مقابله کنند
♨️ قالیباف آمریکاییها را دست انداخت: از «براندازی» تا «لطفا کسی میتونه خلبانهای ما رو پیدا کنه؟»
رئیس مجلس در حساب کاربری خود در شبکهٔ ایکس نوشت:
🔹پس از ۳۷ بار شکست دادن ایران به صورت متوالی، این جنگ درخشان و بدون استراتژی که آنها آغاز کردند، از «براندازی» به «هی! کسی میتواند خلبانان ما را پیدا کند؟ لطفا؟» تنزل یافته است.
🔹چه پیشرفتی! نابغههای تمامعیار!
🔻برخی گزارشها حاکی از آن است که حملاتی نیز از سمت سوریه به سمت بلندیهای جولان در حال انجام است.
نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی: سرنوشت خدمه جنگندهای که در ایران سقوط کرد «نامشخص» است.
با کمی تاریکی هوا ؛ خلبان اگه داخل باشه؛ از تفنگ منورش استفاده خواهد کرد ؛ اونجا هر کسی منور داره باید شلیک کنه تا اثر این تکنیک هم بره.
مقام آمریکایی به رویترز گفت: جستجو برای خدمه جنگندهای که در ایران سقوط کرده است، ادامه دارد.
خبر خوبیه ؛ احتمالا بزودی حتی هلی کوپترهای دشمن بیفتن تو تور دوش پرتاب ها و کمین.