eitaa logo
بعثت مردم ""(دیگه راهی نمونده)
1.7هزار دنبال‌کننده
6.2هزار عکس
3.1هزار ویدیو
24 فایل
اللهم_عجل_لولیک_الفرج اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفِیقَ الشَّهادَةِ فِی سَبِیلِکَ الْمَهْدِی. إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيدًا وَ نَرَاهُ قَرِيبًا بعثت مردم؛ بیداری برای زمینه‌سازی ظهور تبلیغات نداریم.... @Besoye_mahdi ادمین
مشاهده در ایتا
دانلود
بعثت مردم ""(دیگه راهی نمونده)
❌️ترامپ که شب گذشته اعلام کرده بود به تنگه هرمز نیازی ندارد در توییتی جدید اعلام کرد: «با کمی زمان
💢 قبلا هم عرض کردیم مجددا تکرار کنیم جریانی که به دشمن امید می دهد جریان مزدور لیبرال و کودتاچی ست اگر اتاق عملیات کودتا چیان در داخل جمع شود بخش زیادی از توطئه و امید دشمن نابود خواهد شد هر وقت این جریان اعلام حضور می کند. و خودی نشان می دهد آتش دشمن تند تر می شود کسانی که تصور می کنند برخورد با مزدوران داخلی برای کشور و نظام در شرایط فعلی هزینه ساز است محاسبات شان کاملا غلط است اقدام کنید تا ببینید تجمعات شبانه ی مردم چند برابر خواهد شد. و دشمن دست بسته تر می شود
◼️جزئیات حمله دشمن به دانشگاه شهید بهشتی 🔹معاون امور بین‌الملل هلال‌احمر: ساختمان مورد اصابت حملات دشمن، متعلق به پژوهشکده لیزر و پلاسمای دانشگاه شهید بهشتی است. 🔹️این ساختمان کاملا علمی و جزو اماکن علمی و پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی است.
🔴🔵 جنگنده ایران برای اولین بار در جنگ به پرواز درآمده‌اند تا با نیروی جستجو و نجات آمریکایی مقابله کنند
فوری مهم خبر در حال پیگیری... یک جنگنده F16 سرنگون شد...
🔴فوری مهم اصابت یک فروند هواپیمای F-16 Fighting Falcon در آسمان ایران، و درخواست کمک برای فرود اضطراری در عراق یا عربستان صادر کرد
از محل شهادت: سوریه عراق لبنان رسیدیم به: «تـهران» و هنوز عده ای خوابند خدابیدارشان کند... پدافند ما‌ همان لبنان، سوریه و عراق بود.
‌ ♨️ قالیباف آمریکایی‌ها را دست انداخت: از «براندازی» تا «لطفا کسی می‌تونه خلبان‌های ما رو پیدا کنه؟» رئیس مجلس در حساب کاربری خود در شبکهٔ ایکس نوشت: 🔹پس از ۳۷ بار شکست دادن ایران به صورت متوالی، این جنگ درخشان و بدون استراتژی که آنها آغاز کردند، از «براندازی» به «هی! کسی می‌تواند خلبانان ما را پیدا کند؟ لطفا؟» تنزل یافته است. 🔹چه پیشرفتی! نابغه‌های تمام‌عیار!
تصاویر حیرت انگیز از موج موشکی اخیر اللهم سدد رمیهم
🔻برخی گزارشها حاکی از آن است که حملاتی نیز از سمت سوریه به سمت بلندیهای جولان در حال انجام است.
نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی: سرنوشت خدمه جنگنده‌ای که در ایران سقوط کرد «نامشخص» است.
با کمی تاریکی هوا ؛ خلبان اگه داخل باشه؛ از تفنگ منورش استفاده خواهد کرد ؛ اونجا هر کسی منور داره باید شلیک کنه تا اثر این تکنیک هم بره.
مقام آمریکایی به رویترز گفت: جستجو برای خدمه جنگنده‌ای که در ایران سقوط کرده است، ادامه دارد. خبر خوبیه ؛ احتمالا بزودی حتی هلی کوپترهای دشمن بیفتن تو تور دوش پرتاب ها و کمین.