eitaa logo
بعثت مردم ""(دیگه راهی نمونده)
1.7هزار دنبال‌کننده
6.2هزار عکس
3.1هزار ویدیو
24 فایل
اللهم_عجل_لولیک_الفرج اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفِیقَ الشَّهادَةِ فِی سَبِیلِکَ الْمَهْدِی. إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيدًا وَ نَرَاهُ قَرِيبًا بعثت مردم؛ بیداری برای زمینه‌سازی ظهور تبلیغات نداریم.... @Besoye_mahdi ادمین
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴حزب الله: مجاهدین مقاومت اسلامی برای هفتمین بار با انبوهی از پهپادهای تهاجمی شهرک کریات شمونه را هدف قرار دادند. https://eitaa.com/majeid313
آسوشیتدپرس پنتاگون تأیید کرده که جت آمریکایی در خاورمیانه سرنگون شده اما از گفتن مکان دقیق آن و اینکه چه بر سر خلبان‌های آن آمده است خودداری کرد
تنها جایی که رهبران و فرماندهانش قبل از مردمش شهید میشن ایرانه....
✍ به مردم حق می‌دهم امشب علیه ظریف، روحانی و برخی دیگر از خائنین شعار سر دهند و اگر دستگاه قضائی در دستگیری و محاکمه ایشان تعلل کند در شب‌های آتی باید نسبت به شعار در کم‌کاری ایشان هم حق داد. اگر فقط سردار موسوی نقطه زنی کند و باقی مسئولین به وظیفه عمل نکنند، پیروزی نزدیک‌ نخواهد بود. دیگه راهی نمونده 👇 https://eitaa.com/majeid313
بعثت مردم ""(دیگه راهی نمونده)
تنها جایی که رهبران و فرماندهانش قبل از مردمش شهید میشن ایرانه....
یک روضه بخوانیم. اشکی بریزیم ما داغی دیده ایم که تمام داغ ها در برابر آن ناچیز است از روزی که خبر شهادت فرزند حضرت زهرا سلام الله علیها و فرزندان ش و برادران ش و اصحاب ش را شنیدیم و اسارت اهل حرم ش را شنیدیم چنان جگرمان سوخته که صبح و شام اشک می ریزیم و دیگر هیچ غمی بالاتر از آن نیست که بتواند ما را از پا در بیاورد ما از عمه سادات و عقیله ی بنی هاشم درس صبر و حماسه آموختیم و بغض مان را در گلو فشردیم و کمر خم نکردیم و اگر زنده ماندیم. برای انتقام است و این را نسل به نسل به فرزندان مان منتقل کرده ایم. و تا زمانی که بر حلقوم نحس آل امیه و ال زیاد یهودی زاده پا نگذاریم. آتش دل مان سرد نخواهد شد ای حسین مظلوم ما. که پیش چشمت خون بهترین فرزندان و برادران و اصحابت را ریختند و با لب تشنه سر از تنت جدا کردن و حُرمت حرَمت را شکستند ای زینب کبری که داغ امام زمان ، داغ برادر ، داغ فرزند، داغ اقوام و خویشان ، داغ یاوران دین حق و همه را دیدی تعنه ها و زخم زبان از دشمن شنیدی رنج اسارت دیدی رنج و بی تابی و شکنجه ی اطفال را دیدی و همچنان مثل کوه حماسه ی فتح خواندی ما را مرور این وقایع آتش می زند. ولی تو دیدی و آتش گرفتی. اما سوختن ت را کسی ندید. و حماسه آفریدی ای حسبن عزیز ما و ای زینب قهرمان ما. دعا کنید برای ما که در تند باد حوادث نشکنیم دعا کنید یرای ما. که بمانیم برای شما
روابط عمومی ارتش: ساعتی قبل، یک فروند هواپیمای A10 دشمن متجاوز آمریکایی صهیونی با رهگیری و اقدام سامانه‌های شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور، در آب‌های جنوب و حوالی تنگه هرمز، مورد هدف قرار گرفت.
آبروریزی تاریخی ارتش آمریکا در آسمان کشوری که می گفتند دیگر پدافند ندارد؛ ۱. اصابت و نابودی یک هواپیمای A-10 ۲. اصابت و نابودی یک جنگنده F-15E ۳. اصابت و آسیب شدید به یک هلیکوپتر بلک‌هاوک پ ن ادمین : اینا خیلی دارن پیروز میشن دیگه
تکمیلی ؛ مقامات امریکایی گفتند که هواپیمای تهاجمی A-10 "وارت هاگ" در نزدیکی تنگه هرمز تقریباً در همان زمانی که یک فروند اف-۱۵ نیروی هوایی آمریکا بر فراز ایران سرنگون شد، سقوط کرده است و تنها خلبان آن با موفقیت نجات یافت.
یک منبع آگاه به خبرنگار فارس گفت: آمریکا در تاریخ ۱۳ فروردین از طریق یکی از کشورهای دوست، پیشنهاد آتش‌بس ۴۸ ساعته را مطرح کرد. ارزیابی‌ها حاکی از آن است که این پیشنهاد پس از تشدید بحران در منطقه و بروز مشکلات جدی برای نیروهای نظامی آمریکا درپی برآورد نادرست از توان نظامی جمهوری اسلامی ایران، صورت گرفته است. پاسخ ایران به این پیشنهاد نه به صورت مکتوب، بلکه با پاسخ میدانی و با ادامهٔ حملات سنگین، داده شده است.
ایران بخاطر خطر حمله زمینی امریکا؛ هر تجمعی از این نیروها رو دقیقا مورد اصابت قرار میده ؛ در هر کجای کشورهای منطقه این مهم انجام شده. این وسط آمریکا برای هماهنگی بیشتر نیاز به تجمع نیروهاش در نزدیکی ما داره ؛ اینجاست که ترکیه وارد میشه و تلاش میکنه که پیشنهاد یکی از کشورها رو اجرا کنه. اون پیشنهاد چیه؟ آتش بس ۴۸ ساعته. اما هدف اصلی اون چیه؟ آفرین ؛ تجمع و جابجایی نیروهای آمریکایی برای حمله زمینی، در نتیجه نباید به دشمن حتی ۱ ساعت امان بدیم. اجرا شدن آتش بس ۴۸ ساعت همانا و ضربه بعدی که میخوریم همانا. باید مراقب بود
وال استریت ژورنال: ایران رسما به واسطه‌ها گفته است تمایلی برای ملاقات با مقام‌های آمریکایی در پاکستان در روزهای آتی ندارد و تقاضاهای آمریکایی‌‌ها قابل قبول نیست.