eitaa logo
واگویه
2 دنبال‌کننده
31 عکس
3 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فقط بگم از اینجا لفت بدی لو میری من جا تو باشم الان لفت نمیدم😂😂😂
بابت عشقی که صرف تو کردم به خودم یک عذرخواهی مفصل بدهکارم.. 🗿
سال ها طول کشید تا یاد بگیرم که آدم ها را نباید رعایت کرد.. بلعکس جایی که فهمیدید این جا آخر راه است جایی که تشخیص دادید این آدم آن آدمی که می‌پنداشتید نیست باید بگذارید و بروید از گوشه و کنار هم نه... از وسط آن آدم باید رد شوید طوری که رفتن شما را به وضوح ببیند باید بدون خداحافظی بگذارید و بروید باید بدون خرج کردن معجزه ی نگاه آخر بگذارید و بروید! 🗿
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
واگویه
دلت ب حال من بسوزه خب😂😂😂😂😂
مظلومانه ترین جمله اینه که در اوج بی تقصیری بگی ببخشید که اذیتت کردم:) 😐
مُرَدد بود بينِ ماندن و رفتن "اصرار" كردم به ماندن رفتن را ترجيح داد "اصرار" رفتنى ميكند آدمها را
تنها مانده‌ام، در میان انبوهی از خاطرات تلخ، در سکوت سنگینی که گوش‌ها را آزار می‌دهد، و در تاریکی مطلقی که هیچ نوری به آن نفوذ نمی‌کند.
بزرگترین دروغ، انکار عشقه ! اینکه چشماتو ببندی بگی من که چیزی ندیدم، مگه من بهت گفتم که بیقرارم باش.. سنگ پیش تو کم میاره رفیق!
🍑 ❣️تمام دنیا رابگردی هیچڪس جز دوستت نخواهدداشت از آن دوست داشتن‌هاے تمام نشدنی تمام دنیارابگردی هیچڪس جزمادر غصه دارغمهایت نیست پس دنیا را به پایش بریز
بی تو مهتاب شبی باز .... ولش کن دیگر ... این منِ بی تو مگر کوچه خیابان بلد است ..؟
دیگران گر بروند از نظر از دل بروند تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی :)
و اما عشق همان انتگرال حل نشدنی ست :)