واگویه
دلت ب حال من بسوزه خب😂😂😂😂😂
مظلومانه ترین جمله
اینه که در اوج بی تقصیری بگی
ببخشید که اذیتت کردم:)
#حقگویه😐
مُرَدد بود
بينِ ماندن و رفتن
"اصرار" كردم به ماندن
رفتن را ترجيح داد
"اصرار"
رفتنى ميكند آدمها را
تنها ماندهام، در میان انبوهی از خاطرات تلخ، در سکوت سنگینی که گوشها را آزار میدهد، و در تاریکی مطلقی که هیچ نوری به آن نفوذ نمیکند.
بزرگترین دروغ، انکار عشقه !
اینکه چشماتو ببندی بگی من که چیزی ندیدم،
مگه من بهت گفتم که بیقرارم باش..
سنگ پیش تو کم میاره رفیق!
دوست دارم
یه پویشی راه انداخته بشه . . .
از تمامی کانال هایی که ، با مطالب عمومی
مثل شعر و متن و طنز و اخبار و از این قبیل . .
که محتوای تولیدی خاصی ندارند...
یه چهار تا شعر و نوشته میزارن...
بعد تبلیغات تا دلت بخواد😂
یه پویشی راه بیفته
همه از این جور کانالها لفت بدیم🗿
خیلی زوره ، بخاطر صرف حضور تو و سین زدنت ، یکی میلیونی پول دربیاره....
کلا هدفشون همینه تبلیغات ...
محتواهای خیلی بی محتوا ....
بگذریم همینم میگن کپی ممنوع
انگار شعر بر خودشونه😂😂😂
خب یکی فروشگاهی ... خب کالا میفروشه..
اموزشی ، دوره و علم میفروشه
میخوای میخری نمیخوای نمیخری...
اما اینکه بیای دو تا پست بزاری
بعد تبلیغات بزاری ،.. اونم به سین زدن
و عضو شدنِ من بستگی داره ...
بعد تو پول دربیاری😐🗿