اینهمه توصیه به حذف کردن و کنسل کردن آدمها واقعا نگرانکننده است. هر کس با مشاهدهی کوچکترین ناملایمات، دیگری رو "آدم سمّی" میبینه و نهایتا حذفش میکنه. واقعا جنونآمیزه.
جالبتر اینکه به این روحیه افتخار میکنند. در کمال حیرت، نوعی "مراقبت از خود" تلقیش میکنند. از روابطشون یه مِیدونِ مین ساختن و خدا نکنه احدی پاش بره رو فلان مین.
• Moein Dehaz •
@tootiter
واگویه
اینهمه توصیه به حذف کردن و کنسل کردن آدمها واقعا نگرانکننده است. هر کس با مشاهدهی کوچکترین ناملا
بگذریم بعضیام بش میگن
اقتدار اخلاقی🚶♂😂
با هر ک انس گیریم محکوم ب فراق شویم و شاید تنهایی تقدیر انسانست تا جز با خدا انس نگیرد ...!