مجهولالهـویہ
:)💔
مي تواند که تو را سخت زمينگير کند
درد يک بغض اگر بين گلو گير کند…
•
بـا اختـلاف قشنگ تــرین جمله عـاشقـــــانه
^ مواظبم باش ^ هست.
این فقط یه جمله نیست، یه اعترافه از ته
دله... یه جور دوستت دارمِ غیر مستقیم.
مواظبم باش یعنی:
تـــــو نبـاشی ، مـــن یه تیکه از خـودمـو گم
میکنم؛قلبم پیش تو گیره،مواظبش باش.
تو تموم دنیای منی،از خودت مراقبت کن
امنترین ادم زندگیمی و کلی حرف نگفته
دیگه که تو خودش جا داده..''
🌊💙
«وَ لاَ خَرَجَ حُبُّكَ مِنْ قَلْبِي.»
و محبّتت از قلبم بيرون نخواهد رفت
•
اگر دربارهی تو از من بپرسند، میگویم که
او قوت قلب من است.در تمام طوفانهای
زندگی