『🪽ملیکـــہ 』
سریالی که شروع کردیم تا اینجا که خیلی قشنگ بوده 🥺 کاش پایانشم خوب باشه 🦦
افسردگی بعد از سریال گرفتم ... خیلی دردناک بود ... 💔
سریال رهایم کن ...
یه سر رفتیم برفای کلاته رو ببینیم🥺❄️
پ .ن : بهتون گفتم که تنها جاذبه گردشگری طبیعی کاشمر اینجاست ؟🦦
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
𝒯ℎℯ 𝓂ℴ𝓈𝓉 𝒾𝓂℘ℴ𝓇𝓉𝒶𝓃𝓉 𝓉ℎ𝒾𝓃ℊ 𝒾𝓃 𝓉ℎℯ 𝓌ℴ𝓇ℓ𝒹 𝒾𝓈 :
𝒻𝒶𝓂𝒾ℓ𝒴 𝒶𝓃𝒹 ℓℴ𝓋ℯ
💕 :『 ☕️🤍❄️ 』
آپشن ساخت لوگو برای کانال فروشگاهیتون رو هم باز کردیم🦋👇🏻
https://eitaa.com/logo_malja