『🪽ملیکـــہ 』
آسمون امروز همینقدر قشنگه ها (^^) ☁️💕『 @bok_mark 』
.
خستگی ما از کار نیست ،
از گیجی و بیبرنامگی است !
« شهیدحسنباقری »
.
『🪽ملیکـــہ 』
گل درومد از حموم ^_^ علیمونه ها 😂
و عشق
اگر با حضور
همین روزمرگی ها
عشق بماند !
عشق است…❤️
『🪽ملیکـــہ 』
کی تا این موقع شب بیدار بوده تا کار های عقب افتادش رو جبران کنه ؟ افرین من 👀 الان دیگه استراحت تای
غذا های ما بعد از دیدن چندتا انیمه🍲
نه بابا جوگیر چیه 🦦