من بین این قضیه که دوست دارم با مردم ارتباط بگیرم و همزمان دوست دارم که تنها باشم و انسان گریز ، گرفتار شدم🦥
『🪽ملیکـــہ 』
تصور کنین بعد کلی درد سر فرصت کنی بیای ایتا و با سی تا ریزش مواجه بشی 🥺💔
بله دیگه از قدیم گفتن :
رفتنی میره ، حالا تو هییی بهپاش بسوز و بساز .
دم موندگارا گرما . میدوستمتون 💕
راستش تو این تایمی که نبودم یکی از پر دردسر ترین روز های عمرمو تجربه کردم 🗿
که حالا جای تعریف نداره هر کی کنجکاو بود بیاد پی وی برای شرح مصیبت بدم😂
بگذریم . خواستم بگم از انجام کارهای مورد علاقتون نترسین ، قطعا براتون تجربه میشه🤍