از حرف زدن باهاتون لذت بردم ، التماس دعای مخصوص توی ماه مهمانی خدا . شبتون بخیر ✨
پیام هارو گذاشتم چنل ناشناس اگه خواستین بخونین 🌱👇🏻
https://eitaa.com/nashenas_malja
『🪽ملیکـــہ 』
گوشه دنج جدیدم 💕🥺
يَا عِمادَ مَنْ لَاعِمادَ لَهُ
ای پشتیبان کسی که پشتیبان ندارد🌱
بعد از ظهر که از دوره قران برمیگشتم ، هوا یه جوری عحیبی قشنگ بود ... هوای ابری با نم نم ریز بارون 🌧🥺