『🪽ملیکـــہ 』
گوشه دنج جدیدم 💕🥺
يَا عِمادَ مَنْ لَاعِمادَ لَهُ
ای پشتیبان کسی که پشتیبان ندارد🌱
بعد از ظهر که از دوره قران برمیگشتم ، هوا یه جوری عحیبی قشنگ بود ... هوای ابری با نم نم ریز بارون 🌧🥺
『🪽ملیکـــہ 』
(^^)
چونکه حس و حالش رو دوست داشتم براتون گذاشتم 🌸
یادگار از گوشه دنج 🤍
ازین ولاگا دوست دارین بیشتر بذارم ؟ 🌝