بعد از ظهر که از دوره قران برمیگشتم ، هوا یه جوری عحیبی قشنگ بود ... هوای ابری با نم نم ریز بارون 🌧🥺
『🪽ملیکـــہ 』
(^^)
چونکه حس و حالش رو دوست داشتم براتون گذاشتم 🌸
یادگار از گوشه دنج 🤍
ازین ولاگا دوست دارین بیشتر بذارم ؟ 🌝
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدا بابت هر قطره بارون ، هزاران بار شکرت 💕✨
『🪽ملیکـــہ 』
خدا بابت هر قطره بارون ، هزاران بار شکرت 💕✨
𝓖𝓸𝓭 𝓼𝓮𝓷𝓭𝓼 𝓶𝓲𝓻𝓪𝓬𝓵𝓮𝓼 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓼𝓽 𝓭𝓮𝓼𝓹𝓮𝓻𝓪𝓽𝓮 𝓶𝓸𝓶𝓮𝓷𝓽𝓼. 𝓣𝓱𝓮 𝓱𝓮𝓪𝓿𝓲𝓮𝓼𝓽 𝓻𝓪𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓸𝓾𝓽 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓪𝓻𝓴𝓮𝓼𝓽 𝓬𝓵𝓸𝓾𝓭𝓼..
خداوند در ناامیدترین لحظاتت معجزه می فرسته . شدیدترین بارون از سیاه ترین ابرها بیرون میاد.🤍🌱