این خواستن ها و نشدن ها ... نرسیدن ها ... حتما یه حکمتی داره دیگه (:
ای سايه صبر کن که برآيد به کام دل
آن آرزو که در دل اميدوار توست
« ابتهاج »
شبتون بخیر🌙
『🪽ملیکـــہ 』
🤎🕯🕰
.
این روزها بیشترین چیزی که براش
تلاش میکنم اینه که یاد بگیرم؛
هیچکس و هیچ چیز ارزش نداره
بخاطرش غمگین باشم،
هیچ آدمی ارزش نداره،
لحظهای از زندگیم رو براش تلخ کنم🌱(^^)
『 @bok_mark 』