هیچ ازین قضیه که امروز روز اخر تعطیلاته خوشم نمیاد 👩🏻🦯
یعنی این که فردا این موقع سر کلاسیم یه شوخیه بزرگ نیست؟
『🪽ملیکـــہ 』
🌿🪞
بهار واقعا فصل قشنگیه، همه جا سبز جنگلیه، طلوع آفتاب سرد و خنکه، جاده های روستایی به نظر شادتره، بوی مزارع، لیموناد، تماشای ستارهها، پیاده روی صبح زود، کمپینگ با دوستات یا هم تنها موندن، روزهای آفتابی با باد خنک، بعد از ظهرهای بارونی.
『 @bok_mark 』
وسواسی باشین؛ رو انتخاب کتابی که میخونین، فیلمی که میبینین، موزیکایی که گوش میکنین و از همه مهم تر آدمایی که باهاشون معاشرت میکنین.
🌸:『 @bok_mark 』