اگر به من بگویید زیباترین واژهای که یادگرفتی چیست؟
میگویم "پذیرش" است.
یعنی پذیرفتن شرایط با تمام سختیهایش،
پذیرفتن آدمها با تمام نقصهایشان
پذیرفتن اینکه مشکلات هست و باید به مسیر ادامه داد.
پذیرفتن اینکه گاهی من هم اشتباه میکنم.
پذیرفتن اینکه من کامل نیستم.
🌸 :『 @bok_mark 』
『🪽ملیکـــہ 』
سبز بمان🌱 #فتوگرافی
بنظرم قشنگترین حرف به یه آدم میتونه این باشه که “من کنار تو، خود واقعیمم”. آدم کنار هرکسی نمیتونه خودش باشه.
『 @bok_mark 』
نمیدونم تا حالا کسی بوده که کار های خونهش تموم شده باشه !
هر چی انجام میدی بازم کار داری ، کار های ریز اما زمان بر🦦