قشنگی آسمون بعد از نم بارون دیروز ☁️
پ.ن : چقدر خوبه که خورشید پشت ابرا بمونه 👀
『 @bok_mark 』
『🪽ملیکـــہ 』
وقتی روی یک اپ قفلی میزنی 👀
ادب و احترام، زیبا ترین، کاریزماتیک ترین و جذاب ترین ویژگی یک انسانه.
✨:『 @bok_mark 』
『🪽ملیکـــہ 』
『 @bok_mark 』
دردی که تحمل میکنی موقتیه،
اما قدرتی که بدست میاری همیشگیه.
👒:『 @bok_mark 』