.
بسیار آدمِ “عه آسمونو ببین”، “عه ماهو ببین”، “عه ابرا رو ببین” ای هستم.🐚🍃
『 @bok_mark 』
ازم میپرسین برای امتحانا چکار کردی ؟
هیچی برای امتحانا یه کتاب جدید شروع کردم « آبنبات دارچینی »
براش فیلم دانلود کردم
براشون چنتا پیج نقاشی رو فالو کردم تا وقتم پر بشه
و براش یه دوره جدید از بینهایت رو شروع کردم
و اگه خیلی رو فشار بیاد دربارش چایی میخورم👀🐳
『 @bok_mark 』