"من در زندگی هرگز دنبال آسانی نبودهام چون هیچ چیز زیبای ارزیدنی آسان نیست"
🍓 :『 @bok_mark 』
.
با همدیگه مهربون باشین حتی اندازه یه پیام در مجازی. شما نمیدونین کدوم ادم رو لبه پرتگاه فروپاشی ایستاده.🫀🌱
『 @bok_mark 』
.
وقتی انسان آموخت که چگونه با رنجهایش تنها بماند،آنوقت چیزِ زیادی نمانده که یاد نگرفته باشد ... 🪞
『 @bok_mark 』