.
با همدیگه مهربون باشین حتی اندازه یه پیام در مجازی. شما نمیدونین کدوم ادم رو لبه پرتگاه فروپاشی ایستاده.🫀🌱
『 @bok_mark 』
.
وقتی انسان آموخت که چگونه با رنجهایش تنها بماند،آنوقت چیزِ زیادی نمانده که یاد نگرفته باشد ... 🪞
『 @bok_mark 』
.
عید نوروز تموم شد،
ماه رمضون تموم شد،
مذاکرات شروع شد،
حتی مذاکرات هم تموم شد،
اما همچنان فروردین ادامه داره😂
🌱『 @bok_mark 』
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
+ چرا از همه چیز فیلم میگیری ؟
🏖 :『 @bok_mark 』