یه چیزی میگم، بعد کات کردن هر نوع رابطه ای سرلوحه زندگیتون قرار بدید:
“وقتی رابطه ی دوستانتون، عاشقانتون، رفاقتتون یا هرکدوم از اینا تموم شد هرجا نشستین و بحث اون آدم شد؛ یا سکوت کنین یا جوری ازش حرف بزنین که حداقل انتخاب خودتون رو زیر سوال نبرید، بگید:
"آدم خوبیه، خاطرات خوبی داشتیم ولی هم مسیر هم نبودیم."🕯✨
『 @bok_mark 』
عزیزم...
یه روزی بخاطر صبر و تلاش های امروزت از خودت تشکر میکنی ، صبور باش ✨
『 @bok_mark 』
ظهرتون بخیر باشه ✨
یه نفر اینجا از دیروز که حیاطو اب جارو کرده افتاده تو خونه 👀