عزیزم...
یه روزی بخاطر صبر و تلاش های امروزت از خودت تشکر میکنی ، صبور باش ✨
『 @bok_mark 』
ظهرتون بخیر باشه ✨
یه نفر اینجا از دیروز که حیاطو اب جارو کرده افتاده تو خونه 👀
تا وقتی کلاته ها آب دارن نهایت استفاده رو بکنیم 🌧🌳
« قبلنم گفتم تنها جاذبه طبیعی شهر ما همین کلاته هان ، که یه بخش کمی از سال رو آب دارن چون اینجا خیلی کم بارون میاد »