تا وقتی کلاته ها آب دارن نهایت استفاده رو بکنیم 🌧🌳
« قبلنم گفتم تنها جاذبه طبیعی شهر ما همین کلاته هان ، که یه بخش کمی از سال رو آب دارن چون اینجا خیلی کم بارون میاد »
پسرک : به نظرت بزرگترین راه هدر دادن وقت چیه؟
موش مور : اینکه خودتو با بقیه مقایسه بکنی 🌱
کتاب « پسرک موشکور روباه و اسب »
『 @malike_f 』
از خوبی های شهرمون میتونم به این اشاره کنم که دیگه همه تو خونشون یه درخت مِیم دارن و این فصل همه جا بساط دلمه پزون به راهه👀🍇
『 @malike_f 』
.
كليدِ حال خوب اينه كه :
به خودتون سخت نگيريد،
از لحظه لذت ببريد،
به حرف بقيه اهميت نديد
و از هيچكسم توقع نداشته باشيد .🤌🏻🪞
『 @malike_f 』