از خوبی های شهرمون میتونم به این اشاره کنم که دیگه همه تو خونشون یه درخت مِیم دارن و این فصل همه جا بساط دلمه پزون به راهه👀🍇
『 @malike_f 』
.
كليدِ حال خوب اينه كه :
به خودتون سخت نگيريد،
از لحظه لذت ببريد،
به حرف بقيه اهميت نديد
و از هيچكسم توقع نداشته باشيد .🤌🏻🪞
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
#فتوگرافی 🌧🐈『 @malike_f 』
«.... بارون بیاد آروم میشم
آروم باش بارون میشم ☔️💕»
『 @malike_f 』
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه فریم از گل های خونه مامان🤍
سبز🌱
『 @malike_f 』