من و آلا کارگاه گلبازی برگزار کردیم 👀
انقدر حس بازی کردن با خاک مثبته که نگم براتون ... اگه حیاط دارین حتما امتحان کنین 🌱
میتونم بگم اینجا قشنگترین مغازه لوازم تحریریه که تا حالا رفتم 😍
کلی محصولات با این تم قشنگ داشتن 🌱
برای کاشمری ها : بعد از فلکه باغمزار اول خیابون فاطمیه . فروشگاه بومرنگ 🎨
『🪽ملیکـــہ 』
میتونم بگم اینجا قشنگترین مغازه لوازم تحریریه که تا حالا رفتم 😍 کلی محصولات با این تم قشنگ داشتن 🌱 ب
بله دوستان ما خراسانی ها به میدان میگیم فلکه 🗿
بلاخره کلاس مورد علاقهم شروع شد✨یعنی میشه یه روز به یه سطحی برسم کتاب زبان اصلی بخونم ؟ 👀
کلا هدفم از زبان اینه که دنبال ترجمه کتاب و فیلم نگردم 🦦