لطفا جا نزن!
شاید بهترين بهترین لحظه هات ،
بيشترين خنده ات،و فوق العاده ترين روزت هنوز تو راه باشن خُب؟!
☁️🍓 :『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
چونکه پسری مریض شده ):
اولین اصل برای لذت بردن از زندگی ،
بدون شک نترسیدن از قضاوت آدم هاست
🫐 :『 @malike_f 』
امروز واقعا روز سختی بود ... بریم یکم دور بزنیم روحیمون عوض بشه 🌱🏕
『 @malike_f 』
و در نهایت برایت آرزو میکنم
هیچکس تو را از مهربان بودنت پشیمان نکند 🪴
『 @malike_f 』