『🪽ملیکـــہ 』
چونکه پسری مریض شده ):
اولین اصل برای لذت بردن از زندگی ،
بدون شک نترسیدن از قضاوت آدم هاست
🫐 :『 @malike_f 』
امروز واقعا روز سختی بود ... بریم یکم دور بزنیم روحیمون عوض بشه 🌱🏕
『 @malike_f 』
و در نهایت برایت آرزو میکنم
هیچکس تو را از مهربان بودنت پشیمان نکند 🪴
『 @malike_f 』
- اگر تو خودت از مصاحبت با خودت لذت نبری،
انتظار داری دیگران ببرند؟
☕️✨ : 『 @malike_f 』
اگر کسی زمین خورد، قبل از اینکه ازش توضیح بخواییم که چرا پریده، چرا حواسش نبوده، چرا نگاه نکرده، چرا و چراهای دیگه، ازش بپرسیم الان حالت چطوره؟ متاسفانه روح توبیخ و ملامت کردن در اکثرمون فرمانروایی میکنه.🌬🌱
『 @malike_f 』
بهترین معلمان
با قلبشان آموزش میدهند نه با کتاب و طُ خوش قلب ترین معلمی هستی که دیدم...❤️
روزت مبارک همسرم مهربون و دلسوزم 🌱
『 @malike_f 』