『🪽ملیکـــہ 』
🍕✨
بابا بزرگم اگه میدید
به قیمتی که اون زمانا خونه خریده پیتزا میخرم،
دوباره سکته میکرد!🌝
『 @malike_f 』
بنده هم دو ساعت اولی که از خواب بیدار میشم بسیار “نه سلام” هستم:))
『 @malike_f 』
- و سوگند ، که بهترین چیزها،
زمانی برایت اتفاق میافتند
که منتظرشان نیستی:)🌾
- ملیکه ☁️
عاشق مغازه هایی ام که اینجور ظرفهای گوگولی و ناز داره 👀
اشاره مستقیم به اینکه تولدم نزدیکه نمیکنم 🦦
میخواستم بگم ...
چه خوب شد که دنیا اومدی ، شدی بهترین رفیق من ، هفت سال شده که خوشحالی و ناراحتیمون باهم دیگهس ، وقتی هیچکس نبود ، تو بودی ...
بیست و دو ساله شدنت مبارک کانکا (:
🍒🎂🌱『 @malike_f 』
مکالمه بین من و دوستم اینجوریه که
+ امروز هوا زیادی گرمه
- پس بریم یه چایی بزنیم ؟ 🦦
『 @malike_f 』
چت جی پی تی سر انیمه ای کردن این عکس نابود شد از بس جزئیاتش زیاد بود😂💔
『 @malike_f 』