کاشکی میشد بریم و توی دنیای انیمه ها زندگی کنیم 💕🪞
💆🏻♀🛍✨
درسته مامان دوتا بچه ام ولی دلیل نمیشه که ازین بسته شانسی یا همون لپلپ خودمون دوست نداشته باشم 👀
خیلی دوست دارم بدونم
اولین بار کی پیشنهاد داد شروع ساعت تحصیلی از هفت صبح باشه ؟ 🦦🔪
یه جا خونده بودم که:
خدا وقتی کسی رو خیلی دوست داشته باشه حقیقت اطرافیانش رو به یک طریقی نشونش میده، گاهی تلخ گاهی شیرین و چقدر زندگی کردیم این رو (:
『 @malike_f 』