اَللَّهُمَّ إِني أَسْأَلُكَ حُسْنَ الخاتِمَة
پروردگارا من از تو
پایانی نیک میخواهم (^^)
🌱: 『 @malike_f 』
هدایت شده از بینهایت
رسیدیم به اون روزی که میگفتیم:
اگر توی سوریه و لبنان نجنگیم،
باید توی تهران بجنگیم!
چقدر بهمون خندیدن...
و چقدر این جمله درست بود.
♾ @binahayat_ir
به عنوان یه مادر بیست و دو/سه هرگز سینمایی ساعت دو شبکه پویا رو از دست نمیدم 🦦💕
البته مثلا دارم درسم میخونم 👀
شاید باورتون نشه ولی ما الان توی چند تا از سوال های ۲ نمره ای کتاب تاریخ ۱٠٠ سال بعد زندگی میکنیم 😂😂😂
#طنز