سلام بعد از آزادییییی از امتحاناتمون🙋🏻♀
تموم شدن ماه خرداد رو تبریک میگم به همگی🤝
بریم که تابستون رو بترکونیم👒🏖🧉
« میگفت آدمی که در کتاب غرق میشود و با طبیعت زندگی نکند و خیال پرداز نباشد ، هیچ چیز ندارد هیچ چیز »
🌿🪞: 『 @malike_f 』
هدایت شده از •دٖلنشیــٓن• 🦋
اصلیه اون رفیقیه که توی شرایط سخت تنهات نزاره و برای خوشحال کردن و دیدن لبخندت هرکاری میکنه :))🙂✨