برو ای گدای مسکین، درخانهی رقیه..
دختراستوخوبداند ، رگِخوابِ شاهِمارا..
یـارقیّــهخـاتـون(س)
『 @malike_f 』
دلم میخواد بدونی؛ هیچ چیز وسط این دنیا دائمی نیست؛ نه حال بد، نه روزای بد، نه حال خوب، نه روزای خوب، نه حرفای قشنگ، نه آدمای دوستداشتنی، نه نفرت، نه خشم، نه حس کینه و بدبختی، نه آرامش و خوشبختی، پس آروم باش، غصه نخور و خودتو اذیت نکن و اجازه بده زمان، خودش به بهترین نحو ممکن درستش کنه، شاید راز آرامش توی دونستن همین باشه...🌱
『 @malike_f 』