"هیچ میزان اضطراب تغییری در آنچه
قرار است رخ بدهد ایجاد نمی کند."
و همین یک جمله راز آرامشم شد.🌅🌴
- یه تیکه از یه کتاب خوندم
که واقعا حالمو خوب کرد، میگفت:
«از رها کردن نترس…
هیچکس نمیتواند چیزی که مال توست را از تو بگیرد؛ و تمام دنیا نمیتوانند چیزی که برای تو نیست را حفظ کنند.»
همینقدر ساده و قشنگ!☁️🫧