- یه تیکه از یه کتاب خوندم
که واقعا حالمو خوب کرد، میگفت:
«از رها کردن نترس…
هیچکس نمیتواند چیزی که مال توست را از تو بگیرد؛ و تمام دنیا نمیتوانند چیزی که برای تو نیست را حفظ کنند.»
همینقدر ساده و قشنگ!☁️🫧
دل تو دلم نیست برای شروع کتاب جدیدددد 😍
اگه پایه باشین چالش کتاب خونی راه میندازیم برای تابستون هر کی پایهس پی ویم یه قلب بفرسته👀
@malike_ad