- یه تیکه از یه کتاب خوندم
که واقعا حالمو خوب کرد، میگفت:
«از رها کردن نترس…
هیچکس نمیتواند چیزی که مال توست را از تو بگیرد؛ و تمام دنیا نمیتوانند چیزی که برای تو نیست را حفظ کنند.»
همینقدر ساده و قشنگ!☁️🫧
دل تو دلم نیست برای شروع کتاب جدیدددد 😍
اگه پایه باشین چالش کتاب خونی راه میندازیم برای تابستون هر کی پایهس پی ویم یه قلب بفرسته👀
@malike_ad
هدایت شده از ✨ پَناٰهْ.🤍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا