تصور کنین سه ماه تعطیلی توی پاییز بود
چقدر همه چیز قشنگ تر میشد 🍂
چشم انتظار پاییزم اما چشم انتظار درس هرگز🦦
غمگین ترین انیمه ای که میتونه وجود داشته باشه 🥲
ساعت هاس دارم گریه میکنم به خاطرش »:
انیمه : مدفن کرم های شبتاب
شیفتهی چیزهای ساده و عادی هستم،
آنها آخرین پناهِ روحهای پیچیدهاند (:
『 @malike_f 』
زمان:
حجم:
48.5K
وقتی نرگس میاد دو کلوم باهم صحبت کنیم
ساده ترین سر و صدای بچه ها 😂💔
با صدای کم گوش کنین🗿