『🪽ملیکـــہ 』
اگه ازم بپرسن قشنگترین واژهای که یاد گرفتی چیه؟ میگم پذیرش.
پذیرفتن شرایط با تمام سختیهاش ، پذیرفتن آدما با تمام نقصهاشون ، پذیرفتن اینکه مشکلات هست ولی باید ادامه داد ، پذیرفتن اینکه گاهی اشتباه میکنم ، پذیرفتن اینکه من کامل نیستم، پذیرفتن تموم فقدان ها، پذیرش تمام از دست دادن ها، شکست خوردن ها، رها شدن ها، داشتن پذیرش یعنی شروع آرامش🍃
『 @malike_f 』
هیچوقت از داشتن یک قلب مهربون
پشیمون نباش
همه چیز چند برابر به سمت تو بر میگرده.
⋮🌻๛ @malike_f |
ای کاش به همون اندازه که تظاهر میکنم اهمیت نمیدم واقعا اهمیت نمیدادم، اما اهمیت میدم، من درون خودم بیش از اندازه به همه چیز اهمیت میدم.🌚
آرامش دارم چون میدونم؛
چیزی که برای منه، منو گمنمیکنه،
و چیزی که برای من نبوده،
هیچوقت توی زندگیم نمیمونه.🌱
『🪽ملیکـــہ 』
دلم میخواهد
در دنیایی از کتاب، چایی و
روزهای بارانی مدتی گم شوم.
154.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه ها من اصلا متوجه نشدم آلاء اومده از کیک فیلم گرفته🥺😍🍰