『🪽ملیکـــہ 』
- در ازدحام دنیا اگر انسانی را یافتی
که تو را میفهمد رهایش نکن،
چقدر آنها که مارا نمیفهمند بیشمارند.🌿🔥🫧
- اگر طوری زندگی کنی که آدمها بعد از معاشرت با تو حس میکنند هنوز هم انسان خوب و قابل اعتماد در این جهان وجود دارد، تو یک آدم امن و حسابی هستی:)☁️🔮✨
『 @malike_f 』
اگر بتوانم دلی را از شکستن باز دارم ،
بیهوده نزیسته ام
اگر بتوانم رنجی را بکاهم
یا دردی را مرهم نهم
یا مرغکی رنجور را
به آشیانه باز آورم
حاشا ، حاشا که بیهوده نزیسته ام...☁️🌿
『 @malike_f 』
شماهم وقتی سنتونو میپرسن باید چند لحظه بهش فکر کنین حساب کتاب کنین یا فقط من الزایمر زودرس دارم ؟🗿