- اگر طوری زندگی کنی که آدمها بعد از معاشرت با تو حس میکنند هنوز هم انسان خوب و قابل اعتماد در این جهان وجود دارد، تو یک آدم امن و حسابی هستی:)☁️🔮✨
『 @malike_f 』
اگر بتوانم دلی را از شکستن باز دارم ،
بیهوده نزیسته ام
اگر بتوانم رنجی را بکاهم
یا دردی را مرهم نهم
یا مرغکی رنجور را
به آشیانه باز آورم
حاشا ، حاشا که بیهوده نزیسته ام...☁️🌿
『 @malike_f 』
شماهم وقتی سنتونو میپرسن باید چند لحظه بهش فکر کنین حساب کتاب کنین یا فقط من الزایمر زودرس دارم ؟🗿
والا خیلی دلم میخواد بیشتر خیاطی کنم ، نقاشی کنم ، کتاب بخونم ، درس بخونم ، آشپزی کنم و... ولی سخت به هیچکاری نکردن مشغولم 🦦
شماهم؟
- آدمایی که قدردان اتفاقا و کارای کوچیک هستن رو واقعا ستایش میکنم، اینا زندگی رو برامون زیباتر میکنن و بهمون انگیزه میدن کارای خوب کنیم برا بقیه.☕️🍰🫐
『 @malike_f 』