تا حالا شدهتایِقدمیگناه بری...
ولیبـاخـودتبـگی:
بیخیال،آقاممیبینه/:
غصهمیخوره
خواستمبگم...
اگههمچینتجربهایداشتی
دمتحـیدری!
کههمدلآقاروشادکردی
هم۱۰قدمبهآسموننزدیکترشدی،
اگرهمنداشتی
هنوزدیرنیست!بدستشبیار:)
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
اما میون اینهمه ... شلمچه بیشتر از همه گرفته بوی فاطمه س ... 『 @malike_f 』
اخرین تصویر او در چشمانم تار بود ...
『🪽ملیکـــہ 』
شوق پرواز بده روح زمین گیر مرا 🕊
به طرز عجیبی
هنوز نرفته دلم برای این روزا تنگ شده ،
کاش تموم نشه «: