هدایت شده از •دٖلنشیــٓن• 🦋
پانزده روز است مردم در خیابانند
حتی یك مغازه، سطل زباله، درمانگاه و.. آتش نزدند چرا ؟ چون مردم در خیابانند!..
درسته زندگی خیلی سخته، اما در عوض ما هرروز داریم یاد میگیریم چطوری قویتر باشیم.🐇🪸
⋆𐙚₊˚⊹
همه کسایی که الان زیرِ خاکن، فکرشم نمیکردن امروز قراره بمیرن.
به خیالشون مُردن فقط برای بقیه است و حالا حالاها هستن!
ولی یه روزی، خیلی غافلگیرانه، از دنیا رفتن..
پیشنهاد میکنم حتما هفتهای یهبار به قبرستان سر بزنید. تو خیلی از مسائل بهتون کمک میکنه.
کمتر حسادت میکنید
کمتر به دنیا میچسبید
کمتر حـرص چیزای الکـی میخورید
بیشتر قـدر اطرافیانتون رو میدونید
بیشتر از گناه و زشتیها دوری میکنید
بیشتر از نعمتِ زندگی استفـاده میکنید🌱
『 @malike_f 』