هدایت شده از •دٖلنشیــٓن• 🦋
پانزده روز است مردم در خیابانند
حتی یك مغازه، سطل زباله، درمانگاه و.. آتش نزدند چرا ؟ چون مردم در خیابانند!..
درسته زندگی خیلی سخته، اما در عوض ما هرروز داریم یاد میگیریم چطوری قویتر باشیم.🐇🪸
⋆𐙚₊˚⊹
همه کسایی که الان زیرِ خاکن، فکرشم نمیکردن امروز قراره بمیرن.
به خیالشون مُردن فقط برای بقیه است و حالا حالاها هستن!
ولی یه روزی، خیلی غافلگیرانه، از دنیا رفتن..
پیشنهاد میکنم حتما هفتهای یهبار به قبرستان سر بزنید. تو خیلی از مسائل بهتون کمک میکنه.
کمتر حسادت میکنید
کمتر به دنیا میچسبید
کمتر حـرص چیزای الکـی میخورید
بیشتر قـدر اطرافیانتون رو میدونید
بیشتر از گناه و زشتیها دوری میکنید
بیشتر از نعمتِ زندگی استفـاده میکنید🌱
『 @malike_f 』
اقای لاریجانی !
بابت گَنگ بودنت وسطِ جنگ، بابتِ قدمهای شجاعانهات در روز قدس درحالیکه گفتن مقاماتِ ایران در پناهگاهاند، بابتِ نطقهایِ بدونِ ترست، بابتِ دفاع بیلُکنت معروفت در لبنان، بابتِ رجزخوانیهایِ محکمت، بابت برگههایِ کوچیک یادداشت تبیینِ تمام لحظات جنگ ۱۲ روزه در دستت، بابتِ ماموریتهای سختی که این دوسال بهدوش کشیدی، بابتِ آبرویی که برای ایران خریدی، بابتِ زبان آمیخته به طنزت که سراسر تحقیرِ دشمن بود، بابت خشمی که به دشمـن تحمیل کردی؛ ممنونتم. ماندگار شدی! اما من دلم سوخت. خیلی عجیب سوخت «:
دشمنان باید بدانند :
وقتی ما از جان گذشتیم دیگر
هیچ راهی برای تسلط بر ما ندارند 🕊
『 @malike_f 』