اقای لاریجانی !
بابت گَنگ بودنت وسطِ جنگ، بابتِ قدمهای شجاعانهات در روز قدس درحالیکه گفتن مقاماتِ ایران در پناهگاهاند، بابتِ نطقهایِ بدونِ ترست، بابتِ دفاع بیلُکنت معروفت در لبنان، بابتِ رجزخوانیهایِ محکمت، بابت برگههایِ کوچیک یادداشت تبیینِ تمام لحظات جنگ ۱۲ روزه در دستت، بابتِ ماموریتهای سختی که این دوسال بهدوش کشیدی، بابتِ آبرویی که برای ایران خریدی، بابتِ زبان آمیخته به طنزت که سراسر تحقیرِ دشمن بود، بابت خشمی که به دشمـن تحمیل کردی؛ ممنونتم. ماندگار شدی! اما من دلم سوخت. خیلی عجیب سوخت «:
دشمنان باید بدانند :
وقتی ما از جان گذشتیم دیگر
هیچ راهی برای تسلط بر ما ندارند 🕊
『 @malike_f 』
بچه ها من یه ساعته دارم این دوتا عکسو آپلود میکنم . واسه همین فعالیتم کمه . وضعیت نتا افتضاحه »:
داشتم به مفهوم عید برای کسایی که امسال توی جنگ عزیز از دست دادن ، شهید دادن ، بچه یا پدر و مادرشونو از دست دادن فکر میکردم ، عید برای اینا چه رنگی خواهد بود ؟ خاکستری ؟ «:
الله ِ من !!!
علیابنالحسینعدرآخرینروزماهرمضانگدارابخشید .
شماکهدیگرقربانتانشوم پروردگارحضرت بودی مگرمیشود مارانبخشی ؟؟
ازکریم بودنتان به دور است (: