بچه ها من یه ساعته دارم این دوتا عکسو آپلود میکنم . واسه همین فعالیتم کمه . وضعیت نتا افتضاحه »:
داشتم به مفهوم عید برای کسایی که امسال توی جنگ عزیز از دست دادن ، شهید دادن ، بچه یا پدر و مادرشونو از دست دادن فکر میکردم ، عید برای اینا چه رنگی خواهد بود ؟ خاکستری ؟ «:
الله ِ من !!!
علیابنالحسینعدرآخرینروزماهرمضانگدارابخشید .
شماکهدیگرقربانتانشوم پروردگارحضرت بودی مگرمیشود مارانبخشی ؟؟
ازکریم بودنتان به دور است (:
اما عزیز من؛گاهی پایان های بسیاری را تجربه میکنیم، تا به آن آغازی برسیم که لایقش بودیم.🪴
『 @malike_f 』