اما عزیز من؛گاهی پایان های بسیاری را تجربه میکنیم، تا به آن آغازی برسیم که لایقش بودیم.🪴
『 @malike_f 』
به نظرم نوروز زیباترین جشن جهانه🌝🪻🪞
کجای دنیا برگشتن بهار رو انقدر همه گیر و زیبا جشن میگیرن؟
« پ.ن : در مسیر پیاده روی »
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
در حال دید و بازدید عید 🌱 『 @malike_f 』
جدای از همه چیز ازین قضیه که میشه در طول روز هم چایی خورد خوشحالم 🫖💕
به قلبت نگاه کن!
اگر حالت خوبه ، به باورات ایمان بیار ؛
اگر حالت خوب نیست ، مثل یه خونهی کلنگی ،
بکوب از اول بساز .
برای تغییر ، هیچ وقت دیر نیست 🩵
『 @malike_f 』