آدما از یه جایی به بعد
واسه هم تکراری میشن اگر از اون به بعد هنوزم بتونن از تکرار هم لذت ببرن،
اونجاس که معلوم میشه آدم درستیو
انتخاب کرده بودن 💕
『 @malike_f 』
ترجیح بدین آدم بَدهی داستان باشین، اما همون چیزی روی زبونتون باشه که تو دلتونم هست!
آدم بَدهی دل و زبون یکی بودن،
خیلی باارزش تر از آدم خوبهی دورو بودنه
『 @malike_f 』
قبلا هم گفته بودم
خوبی شهر ما اینه که
هر طرفو نگاه کنیم چشممون به گنبد یک امامزاده میفته «:
#برکات