ترجیح بدین آدم بَدهی داستان باشین، اما همون چیزی روی زبونتون باشه که تو دلتونم هست!
آدم بَدهی دل و زبون یکی بودن،
خیلی باارزش تر از آدم خوبهی دورو بودنه
『 @malike_f 』
قبلا هم گفته بودم
خوبی شهر ما اینه که
هر طرفو نگاه کنیم چشممون به گنبد یک امامزاده میفته «:
#برکات
『🪽ملیکـــہ 』
قبلا هم گفته بودم خوبی شهر ما اینه که هر طرفو نگاه کنیم چشممون به گنبد یک امامزاده میفته «: #برکا
هیچکس نمیفهمه تو دل کسی چی میگذره
دلتون فقط به اهل بیت خوش باشه .. 🌱
« شهید سید مهدی جلادتی »
『🪽ملیکـــہ 』
صبحتون بخیر باشه دخترا🙋🏻♀️🌥️C᭄ᥫ᭡
کل خونه پر شده از صدای خوندن ایشون «: 💕