زیبا بودن یعنی , خودت بودن !
تو نیازی به پذیرفته شدن توسط دیگران نداری،
تو نیازمند پذیرش خودت هستی!.⋆♥🪽༘
『 @malike_f 』
داشتم فکر میکردم اگه خونمون این شکلی میبود
هیچوقته هیچوقت پامو ازش بیرون نمیذاشتم 🌷C᭄ᥫ᭡
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
ظهرتون بخیر از امروز و خونه دوستم🌷C᭄ᥫ᭡ 『 @malike_f 』
چای دم کن ، خسته ام از تلخی نسکافه ها .
چای با عطر هل و گل های قوری بهتر است.
☕️🌱>
دخترا چند بار گفتین خودت رو معرفی کن 💁🏻♀🍓
من ملیکه ام دهه هشتادی ، طلبه و مامان دو تا جوجه هامون
[ علی و آلاء ]🐣
همسرم طلبه و معلم هستن 💕
و اینکه توی شهر کاشمر زندگی میکنیم «:
دیگه نمیدونم چی باید بگم🦦
خدایا شکرت بابت چیزهایی که قدرشو نمیدونیم ولی ازمون نمیگیریشون 🤍🕊
『 @malike_f 』