『🪽ملیکـــہ 』
ظهرتون بخیر از امروز و خونه دوستم🌷C᭄ᥫ᭡ 『 @malike_f 』
چای دم کن ، خسته ام از تلخی نسکافه ها .
چای با عطر هل و گل های قوری بهتر است.
☕️🌱>
دخترا چند بار گفتین خودت رو معرفی کن 💁🏻♀🍓
من ملیکه ام دهه هشتادی ، طلبه و مامان دو تا جوجه هامون
[ علی و آلاء ]🐣
همسرم طلبه و معلم هستن 💕
و اینکه توی شهر کاشمر زندگی میکنیم «:
دیگه نمیدونم چی باید بگم🦦
خدایا شکرت بابت چیزهایی که قدرشو نمیدونیم ولی ازمون نمیگیریشون 🤍🕊
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
اما تولدت مبارک بابا رضا جانم «:
ریانبنشبیب از امامرضا علیهالسلام
نقل میکند که آن حضرت فرمود:
«ای پسر شبیب، اگر میخواهی که
به درجات اعلای بهشت رسی و
با ما باشی؛ به غم ما غمگین باش
و به شادی ما شاد و بر تو باد ولایت
ما که هر که سنگی را دوست داشته
باشد خداوند در روز قیامت او را
با آن محشور کند!..»🌻
『 @malike_f 』