خدایا شکرت بابت چیزهایی که قدرشو نمیدونیم ولی ازمون نمیگیریشون 🤍🕊
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
اما تولدت مبارک بابا رضا جانم «:
ریانبنشبیب از امامرضا علیهالسلام
نقل میکند که آن حضرت فرمود:
«ای پسر شبیب، اگر میخواهی که
به درجات اعلای بهشت رسی و
با ما باشی؛ به غم ما غمگین باش
و به شادی ما شاد و بر تو باد ولایت
ما که هر که سنگی را دوست داشته
باشد خداوند در روز قیامت او را
با آن محشور کند!..»🌻
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
🍜🍒⋆𐙚₊˚⊹
اگه زندگیقبلی وجود میداشت ، من توی اون احتمالا جغد بودم ، چونکه الانشم شب روبرای زندگی انتخاب میکنم، روز ها زیادی روشن و گرم و پر سر و صدان ...
اما شب ها ، ساکت ، خنک و پر آرامشن «:
C᭄ᥫ᭡
『🪽ملیکـــہ 』
اگه زندگیقبلی وجود میداشت ، من توی اون احتمالا جغد بودم ، چونکه الانشم شب روبرای زندگی انتخاب میکن
اگه تصمیماتی که شب ها با اونهمه ذوق و انرژی میگرفتم رو روزها عملی میکردم الان ، الان یه مادر نمونه ، معدل الف کلاس ، یه اشپز نمونه و ... بودم🦦🍓
『 @malike_f 』