نمیدونم چرا هر کاری کردم ایشون باهام دوست نشد ... یه ترس عجیبی داشت از همه ، پیشولی مظلوم «: 🐈🌱
︶꒷꒦︶ ๋࣭
من باید توی آلاسکایی ، ادینبورگی جایی به دنیا میومدم ، توی هوای گرم خیلی آدم مناسبی نیستم 💆🏻♀️☀️🫠
‹ من اشتیاق دارم به مسیرهای نرفته ، به مقصدهای بعید ، به هر آنچیزی که دیگران از آن دست کشیدهاند ، به آن فکر نکرده ، یا دستنیافتنی و محال پنداشتهاند .
من اشتیاق دارم به بودن ، به دوام آوردن ، به لبخند زدن در نهایتِ دشواری!🌿💕 ›